asuyalin Kızlar ilk çocuğumda gebelik şekerim çıkmıştı, oğlum 11 aylık ikinciye 6 haftalık gebeyim. Acaba bu gebeliğimde de çıkar mı sizce ?
Emossk asuyalin bende çıktı inşallah sizde çıkmaz beslenme ile alakalı bir durum olduğunu düşünmüyorum hormonlarla alakalı