heleninannesi06 Ayliz_123 sezaryen ise en büyüğü alın ben L aldım 165 70 kg yukarı tam çekemedim dikişlerin acisina bilseydim daha büyüğünü alırdım
Zehratay Ayliz_123 ya bende bütün aldım l beden almıştım 71 kiloyum Mayıs sonu doğumum var arkadaşım da olur dedi paketini açmış bulundum kullananlar çok mu bol olur
dnz_dnz ilknur53- ben çok kilo almadım, kısa ve minyon yapılıyım ondan herhalde 😄 58 kiloyum şu an 7 kilo aldım. Bence olur gibi, genelde o civarda almışlar
ilknur53- dnz_dnz maşallah maşallahh.Olur o halde sana.İnşAllah vakti geldiğinde ağrısız sızısız kolaylıkla evladını kucağına alırsın
kayaa0 Ayliz_123 65 kiloyla doğum yaptım M beden almıştım tam oldu, bir iki cm bile küçük olsa olmazdı yani. Tabi bel ölçüsünü ben de bilmiyorum ama doğumdan sonra tam oturdu yani belime
EssoSavve Ayliz_123 evet canım yeniden sipariş oluşturuyorsun https://ty.gl/1sqsucwaqs ben buradan satın aldım indirime girmiş bide 😂 sorunsuz geldi iade talebi oluştur içine fatura eklemeyi de unutma siparişle aldıysan eğer
Srp22 M beden aldim bende 82 kiloyum dar olursa kenarlarindan makasla kesip genisletmeyi dusunuyorum bence bol istemiyorum zaten
EssoSavve Ayliz_123 o kadarını bilmiyorum canım ya daha önce hiç iadem olmadı ordan bi elbise aldım beğenmedim fırlattım attım iade etmeyi gözüm kesmedi olduğum ilçede kargo sıkıntısı var sonra bayramda giyecek bişi bulamayınca yine onu giydim herkes bayıldı 😂😂
mom1111 Ayliz_123 ben 71 kiloyum L aldım sizde L alın dar olmasın dikişleriniz vs olur giyemezsiniz iade edin paketi açmadan lastikli zaten külot L beden tam ideal olur hatta 85 e çıkıyorsanız L - xl daha iyi olur
EssoSavve Ayliz_123 bende öyle aldım ki bilseydim şoktan alırdım bide alttaki dükkana bırakmışlar kargomu ödüm koptu gözükecek diye 😂