Elifkskl aslında bende çok korkuyorum🙈 Ama ilk gebeliğimde annem vardı yanımda çoçuğum daha 2 yaşında şimdi.Almanya’ya taşındık burda deneyelim dediler.Bende beklemek istedim açıkçası hem çoçuğumu bırakacağım kimsem olmadığından hemde onunla sonrasında daha kolay ilgilenmek için.Yoksa korkuyorum baya 😂