pediatrihemsiresi Hadi hayırlısı bizde yarın gidicez çok heyecanlıyım 16+4’üm biraz geciktirdim tam belli olsun diye
Nrglesim2 pediatrihemsiresi biz 18 haftalık olduk hala öğrenemedik cinsiyetini inşallah bizde yarım öğreneceğiz
Cananyildiz momofthreechild Biz Açelya ve Asya düşündük ama Açelya ya daha yakınız Asya son 2 senede çok kullanıldı 🥰 siz düşündünüz mü
snmhsnn momofthreechild bizde 14ncü haftamızın içerisindeyiz ama 11nci haftamızda öğrendik prens olacak bizimki de Allah’ın izniyle 😍