Slm sevgili anneler ufak bir sorum olucak 12+4 günlükken kendi doktorum yüzde 80 erkek dedi başka doktor 15+5 Ken kesin erkek dedi ve yine 17+5 günlükken kendi doktorum kesin erkek dedi pipili fotoğrafınıda verdi şuan 20+4 günlüğünuz yarın ayrintilimiz var sizce degisirmi 2 kızım var coksukur bunuda rabbim erkek nasip etti üzülmek istemiyorum herseyinide hazırladım ona göre siz nezaman aldınız isimli hastane çıkışını falan