Güzel anneler, kilolu hamileler var mı aramızda? Bir sorun olacak onlara çünkü… Ben de kiloluyum ilk gebeliğim zaten diğer postlardan tanıyan varsa bilirler. Göbeğiniz ne zaman belirmeye başladı? Biliyorum herkeste aynı olmuyor ama merak ediyorum.. Bir de bebiş hareketlerini ne zaman hissetmeye başladınız? Tecrübelerinize ihtiyacım var. 12+1 im..🤲☺