Bende aynı durumdayımm bu gün 40+3 olduk ama ne bi nişan ne bi yalancı sancı var. Yemediğim ananas,hurma çıkmadığım merdiven kalmadı, bütün gün oturmadım hareketliydim yoruldum olmadı, dinlendim yine olmadı, sıcak duşta durdum yine tık yok. Çevremdende sürekli sen daha doğurmadın mı diye dalga geçiyorlar. Son günleri ve doğumu beklemek her an acaba bu gün doğururmuyum diye düşünmek en zoruymuş