40 günlük erkek Bebeğim var gaz sancısına bir türlü çözüm bulamadık. Anne sütü içmiyor mama içiyor ondan mı acaba diyorum. Karnına ayaklarına masaj yapıyorum. Nurse harveys gaz damlası kullanıyorum. Hiçbir şey bir türlü etki etmiyor ve sürekli ağlıyor. Ne gecemiz ne gündüzümüz kaldı.Bi tanıdığım bebeğine 1-2 damla soda veriyormuş ve gaz sancısı kesiliyormuş. Bu durumu yaşayıp öneride bulunabilecek var mı