Eslem_1 çünkü ameliyathane çok soğuk o an hissetmiyorsunuz ama çöplük olacağınız için üşüyorsunuz sizi odaya aldıklarında bir süre o soğuk vücuttan gitmiyor 🙂 normal doğumda da doğumhane biraz soğuk oluyor bide kaslarını zorluyorsun doğum anında sonrasında biraz insan üşüyebiliyor belden aşşağısı doğumda açık oluyor ya 😀