Kızlar kalp atışını kaçıncı hafta duydunuz şuan 7+0 dayız iki gün sonra kontrolüm var
Ozzge31 6+2 de duymuştum sen de muhtemelen duyarsın 🙂
Ozzge31 gittiğinde duyarsın merak etme ☺️
Ozzge31 6+3 de duyduk
Ozzge31 6+6,da ❤️
linamom 🙏 inşallah
tazebiranne_hg04 inşallah rabbim herkese iyi haberler almayı nasip etsin😇🙏
Ozzge31 7+3 de duymuştum gidince duyarsın sende
Ozzge31 ilki 7+2, ikincisi ise 6+3 😅 ama her bebek farklı o nedenle merak etme
Ozzge31 ilk bebegimi 6 haftalıkken bunu 7+2 de duydum 🥰
Ozzge31 ilk bebeğimi 8 haftalikken şimdiki bebeğimi de 6+2de duydum🥰