Secilakpinar Kızlar bebeğimiz cinsiyetini göstermiyor sürekli uyuyor. Elleriyle yüzünü kapatıyor bacakları çapraz uyuyor. Doktorumuz detaylıda cinsiyetinin belli olabileceğini söyledi. Gitmeden önce ne yiyip içmeliyim tecrübeli annişler yardım istiyoruum 🌺🥰
Deletedmom_33 Secilakpinar Bana tok gel, tatlı şeyler yeyip içme bebeğin kendi hareketlerini görmek istiyoruz dediler.
Ozgeozgul Secilakpinar ben çikolata ve vişne suyu tüketmiştim hoş benim ki gösteriyordu hep ama yine de içerde hareketliydi doktor çok rahat baktı
cerenida Kuzum herşeye baktıkları için söylerler zaten uyuyo yada hareket etmiyo olursa tekrar çağırıyorlar. Vişneli meyve suyu. Sütlü tatlı yada çikolata mutlaka ye. Hareketlenir öğrenirsin 🤭
Brcnbysl Secilakpinar valla ben tokta gittim ama bebeğim ilk başlarda hiç hareket etmedi çok sakindi donra doktor bebeğimi dürte dürte zorla hareketlendirdi 😅
TazeAnne06 Secilakpinar öncelikle baya tok git ama aşırı tatlıya düşme kendi hareketlerini görsünler. Sonrasında ultrasona girmeden önce tempolu yürüyüş yapabilirsin ben 3-4 saat uğraştım devlet hastanesi bu arada ve kendini göstermediği pozisyonları görebilmek için bana bol yürüyüş yaptırdı dil altına şeker koydum meyve suyu içtim çikolata yedim derken beylerimiz zar zor döndüler ve ölçümleri tamamlandı😂😂
winterwitch Secilakpinar ben geçen hafta girdim. Aşağı dönüktü çikolata yedirdiler yine dönmedi🤣 benimkinin beynine bakılacaktı hep aşağı dönük duruyordu. Gitmeden tatlı şeyler yiyin dondurmadır, gofret vs…