Annecann Kızlar şuan gezmedeyiz sivasta. Acile gitmem gerekiyor ama burda kadın doğum acil var mı? Nereye gitmem gerekiyor nst ye falan bağlanmam için?
Busra0912 Annecann kesinlikle üniversite acili öneririm numune hastahanesi kadın doğuö acil cok ilgisiz pişman olursunuz