asilveyigit Nişan şeffaf renk gelen oldu mu bayanlar? Doktorum olabilir diyor. Gerçekten anlatıldığı gibi sümüksü bir yapıda parça parça geldi.. buarada 38+5 im
Esosunannesi_ asilveyigit evet canım bn kızımda öyle olmuştu böyle bildiğin pespembe ve sümüksü çok az gelmişti bakalım bunda nasıl olcak bizde 38 haftaligiz
09Zeynep09 asilveyigit Benim ilk hamileligimde öyle oldu 1 hafta şefaf akıntı oldu sonra hafif kanlı aktntı oldu 2 gün içinde de dogum yaptım
Esosunannesi_ asilveyigit illa pembe olcak degilki cnm kırmızı olur kahveye yakın olur nisandir yani o kesin
Atlasukaan Merhaba, benim de dün geldi şeffaf normal akıntıdan daha katı ve daha çoktu. Bugün de kontrolüm vardı nişanmış o gelen gerçekten çok az açılmam da olmuş hatta. İlla kanlı vs olmasına gerek yok, sarı şeffaf da olabilirmiş.
asilveyigit Atlasukaan ay şuan içimi rahatlattınız. Baya katı ve parça parça gelmeye devam etti. Benim de açılmam varmış. Peki şuan nasıl hissediyorsunuz kendinizi
Atlasukaan asilveyigit Henüz pek ağrım falan yok NST’de de sancı gözükmüyordu ilk doğum olacağı için açılma süreci yavaş ilerler sanırım yine de gece 10da tekrar gel dediler bana, geceki kontrolde belli olur sanırım 🥲 Siz nasıl hissediyorsunuz?
asilveyigit Atlasukaan Atlasukaan benim de yavaş yavaş sancılarım düzene girmeye başlamış ama minik minik dedi doktorum. Aynı sizin gibi dediler ilk dogum kolay olmaz dediler. Açılma vs. Benim de oğlum olacak 38+5 teyiz. Ben de çok sabırsızım artık dogsun istiyorum🥲🥲