Basak-88 Merhaba ikiz bebiş anneleri herşey yolunda gittiyse kaçıncı hafta +gününüzde bebeği sezeryan ile aldınız?
Ummu88 Basak-88 bende inşallah yarin alacaklar 37+3de. Benim bildigim sorun olmadigi sürece, 36 haftayi tamamlamayi bekliyor doktorlar. 36dan önceki prematüre diye geçiyor.
Hellili Basak-88 tek yumurta ikizlerinde 37 hafta çift yumurtada 38 haftayı tamamlamaları gerekiyor bizde 37 hafta için randevu almıstık ama aniden suyum geldiği için 36 haftalık oldu doğumum
Kubra1853 Basak-88 sizde saga sola uzandıgınızda karnınız sola yuda saga toplanıyormu oturunca biraz gecince düzeliyor
Busraah Hellili merhaba bende tek yumurta ikizi oldugunu yeni öğrendim aralarında 1 hafta var dedi sizde de böyle birşey söylendi mi yada sonradan bu fark azalıyor mu bilginiz var mı
Hellili Basak-88 evet maalesef 20 günlük bi küvez sürecimiz oldu bebeklerim beklediğimizden küçük geldiler 1800 ile 2200 doğdular emme refleksleri henüz oluşmadığı için küveze alındılar
Basak-88 elf0 36. Haftayı görürsek o hafta alırız diye konuştu 17 gün var ve ben nefes bile alamıyorum şişkinlikten çok kötüyüm :(
Basak-88 Hellili ölçümler gerçek bilgiyi vermiyor öyleyse doğru mu ? 33. Haftada 2300ve 2200 gram her biri demişti bizim dr da
Hellili Basak-88 doğum başladığında acilde ölçümlerimi yapıp öyle ameliyata gönderdiler doktor 2500 civarı demişti ikisi içinde ama doğduklarında bütün ölçümleri 32 haftayla uyumluydu
Basak-88 Nasttr aaa öyle mi ikiz mi sizin de ne zaman alacaklar benim dr ayın 17-18 i alabiliriz dedi 🥳🥳
Basak-88 Kubra1853 son 3 haftadır sağıma soluma dönerek yatamıyorum belim ve canım acıyor… oturarak uyuyabildiğim kadar uyuyorum işte… onun dışında geceleri baykuş gibi oturuyorum gözlerimi dinlendiriyorum .. çünkü feci ağrılarım var
Kubra1853 Basak-88 aynı ben canım yarın kontrolüm var bakalım ne diyecek belim kasıklarıma agrı giriyor karnım sertleşiyor sola yatsam bebekler toplanıyor solda oturuyorm düzeliyor
Rabia_3 Bende 21. Haftadayim simden cok zorlaniyorum bel agrilarimdan yatamadigim gibi nefes darligida yaşıyorum guatr cikmisti zaten