Samta ızlarr adetime 3 gün var. Normalde adet olacağımda göğüs ağrısı ve sivilce olurdu. Şimdi göğüs ağrısından eser yok. Kasıklarım ağrıyor ve belim ağrıyor. Duphaston da kullAnıyorum. Sizce var mıdır bir şeyler 🤭💕
Kocagoz88 Samta inan herkeste belirti o kadar farklı oluyor ki. Ben hiç öyle birşey yaşamadım sadece adet olacakmış gibi kasik ağrılarım oldu ama ben 3 haftalık hamileyken öğrendim gebeliği belirti olarak hiç bişey yaşamadan sonra hep duygusallık yaşadım çok fazla 😂
Kocagoz88 Kocagoz88 hatta hamile olduğumu bilmeden önce çok duygusallasmistim sonra öğrendim dedim demek ki ondanmis filan 😂