2prensesannesiiii 29 gün sonra adet oldum. 5,6 gün sürdü. Doktorum 2. Gebeliği öğrenir öğrenmez pıhtılaşma ilacı başlarız dedi ama ben hemotoloji de tüm testleri yaptırdım pıhtılaşma yok çıktı… anlam veremedim. 29 nisan 5 Mayıs arası yumurtlama gösteriyor takvime göre hepsini değerlendirdim eşimle Farklı şehirler de olduğumuz icin… simdi 18 Mayıs adet gözüküyor , güzel ve en sağlıklı haberleri dört gözle bekliyorum