Zeynebinannesi25 Merhabalar kizimn4 aylik olucak saçları azdı şimdi olanda dökülüyor kiz bebek sizler bebeklerinizinnsacina birşey kullaniyormusunuz gür çıksın diye badem yağı zeytinyağı gibi
Hacisss Zeynebinannesi25 benim kızımında dökülmüştü saçı ve yok gibiydi ama ben öyle yağ vs kullanmadım sadece banyo zamanı vücudunu zeytinyağı ile yağlarken kafasına da sürerdik belki ondan gürleşmiştir
Azra41 Zeynebinannesi25 arkadaşımın bebisi vardı yerim ya önde bı minicik saçı vardı onları toplardi sonradan buyudukce kendi saçları çıkmaya başladı anne karnındaki saçlar dokuluyordur bence normal .. 😊
Feyza-nur Zeynebinannesi25 bebeklerin saçının dökülmesi cok normal zamanla asıl sacları cıkacak ben zeytinyagı sürüyordum gür olur mu bilmem ama öyle okumustum bir yerde sürdüm bir kaç defa duş öncesi
kuzeymomss Zeynebinannesi25 yeğenim doğduğundan 1 yaşına kadar nerdeyse keldi korktuk hep saçı olmayacak diye olanda dökülüyordu, şimdi kızın kafasında 5 kafalık saç var normal dökülmesi ekstra birşey kullanmanıza gerek yok