İkinci gebeliğiniz mi? İlk gebelikte o kadar erken hissedilmiyor çünkü. Ben 21. Haftamda hissettim ilk. Değişik bir histi sanki içimdeki sıvı dalgalandı, kaydığını hissettim gibi. Her gün hissedilmiyor ilk zamanlar, ara ara. Bir hafta sonra babası da hissetti ilk kez. Zaten hareketleri de daha netleşti o zamana. Şimdi hiç durmuyor çok şükür 💕