Hellööö günaydınlar güzel anneler anne adaylarıı 36+3 ten selamlar 👋🤗 bugün çok pozitifim eheheh deeerkeen bir sancılar gelmeye başladı bir haftadır sürekli tutup bırakıyor ama sanki bu kez belim de ağrıyor. Kaçıncı haftada başladı yalancı kasılmalarınız ne zmaan doğum yaptınız şöyle bir dertleşelim hadi 🙂