Sadriye35 Kızlar ishal oldum ve karnımı ağrıtıyor sanki doğuruyor gibiyim çok korkutucu alt karın ağrısı oluyor. Yaşayan var mı tehlikeli mi 2 gündür devam ediyor ishal neyse de karın ağrısı tedirgin edici 31 haftalık hamileyim
Denizyldzm Sadriye35 bende 28 de olmuştum idrar yolu enfeksiyonu için ilaçtan snra doktoruma sordum 2 gün gçmezse hastaneye git suyuda bol iç demişti sizde tedbir amaclı gidin bence bebekte sıkıntı olmuyormuş allah ın izniyle sağsağlim ama vücut susuz jalıyor