Gonulckmk Tansiyonum 10/6 nabzım hep 100 ve üzeri sizdede bu durum var mı nabzım hep yüksek buda nefesimi daraltıyo ne yapmam lazım
Deleted4445656 Gonulckmk benimde aynı geçen nabzım 125i buldu oturduğum yerde bi anda yükseliyor çok ani hareketlerden kaçınıyorum yormuyorum kendini doktor olabilir bu dönemde dedi
Ela6161 Gonulckmk bende daha bugün yine oldu bayilacagim sandim nefes almakta zorlandim ama tansiyon 15 lerdeydi doktorumda pek bise demedi en nefret ettigim sey
Gonulckmk Deleted4445656 çok kötü bi durum ya Allah ım yardımcımız olsun ben o an panikle 160 ları falan gördüm zor kendime geldim