Aysenur1233 merhaba, 29 nisan da doğum yaptım. İlk günler bebeğim 2 saatte bir, 20 veya 15er dakika kadar iki göğsümü de emiyordu. Yani toplam 30 40 dakika arası kadar. Ama son 2 gündür falan, tabi eşimden kaynaklı çocuk elini ağzına soksa emzir azcık mıkırdansa emzir diye diye düzeni bozuldu. Gün içinde o yüzden sık emziriyorum yani en fazla 1 göğsümü 10 dakika emiyor canı isterse diğerini de 10 dakika emiyor. Bazen sadece birini emiyor, 3 günlükken kontrole gittik doktorum çok şükür birşey yok herşey yolunda dedi. Ama korkuyorum sarılık olacak diye, nasıl düzene sokabilirim acaba 😕 bugün sağlık ocağına da gideceğim oradaki ebeyede bir danışacağım