@Serenkrglmz Böyle bi postun altına gidip de bebeği ölen arkadaşınızın hikayesini anlatmanız, ‘benim psikolojim bozuldu hepinizinki bozulsun istiyorum’ demekten başka bi şey değil kesinlikle. Söylediğiniz şeyin de ayrıca hiçbir bilimsel karşılığı yok, bebekler gün içinde biz hareket halinde olduğumuzda uyurlar ve çoğu bebek günün 18 saatini uyuyarak geçirir, geceleri biz uyurken onlar daha aktif olurlar..Ayrıca her bebeğin bi kişiliği, mizacı var..Kimisi daha hareketlidir, kimisi daha sakin bi bebektir..Ve Gün içinde çok yorulduysak etrafta çok ses varsa yine hareket etmezler..Arefe günü çok yoruldum, ayakta kaldım, sonrasında dinlensem de hiç hareket hissedemedim koca bir gün, acile falan da gitmedim bunun için, gece tuvalete kalktığımda baktım hareket ediyo..Siz bu postu açan hanımefendinin nerede yaşadığını, özel aracı olup olmadığını biliyor musunuz?? Gecenin bi yarısı hemen acile git demişsiniz..Oldu olacak acilin önüne kamp kursun tüm son trimesterdaki gebeler