Filizdogan Bahar11mucize doktorum gavıscon şurup verdı mıgde yandıkça kullanabılırsın dedı ama ben soguk sut icerek çok fayda gördüm canım soguk sut benım mıgde yangınımı hemen gecırıyo
Epelinkiran 37. Haftamdaym hala devam ediyo. Rennie duo şurup vermişti doktorum, şikayetin oldukça iç demişti. Benim baya düzeltti midemi
Bahar11mucize Filizdogan teşekkür ederimmcanım bilgin için.. Bende hamilelşkten beri pastörize süt içemiyorum 😣