Samta Kızlarr adetime 4 gün var. Normalde adet olacağımda göğüs ağrısı ve sivilce olurdu. Şimdi göğüs ağrısından eser yok. Kasıklarım ağrıyor ve belim ağrıyor. Duphaston da kullAnıyorum. Sizce var mıdır bir şeyler 😊
Vera09 Benim gogus agrim da olmustu. Hamilelik ve regl belirtilerini cok benzer buluyorum adet olacagm sanmistim cunku
Redbird Benim karnım ağrımıştı belimle beraber ama bu karındaki ağrı yırtılma gibi adetten farklıydı. Öğrendikten sonra da devam etti zaten. Test de beklenen adet günü idrarda silik çıkmıştı🤔
MM5 Samta benimde 2 gün sonra adet günüm dün idrar testi yaptım negatifti ben umudu kestim ama yinede içten içe ya adet olmazsam diyorum her ay da maalesef böyle yapıyorum inşallah hamilesinizdir🙏🏻