Kızlar benim önemli bir sınavım olduğundan calışmaya başladım ve bugün tüm gün masa başındaydım oturdum yani. Ve birden karnım sertleşmeye başladı ağrımaya başladı 16.+3. Haftadayım daha.. sanki icimde bir taş var gibi hareketlerim kısıtlandı hareket ettikce ağrıyor, ilk defa başıma geldi şuan uzanıyorum hala aynısı.. acaba cok oturmaktan veya stresdenmi oldu cok stres yapıyorum cünki vaktim kalmadı diye… bide tuhaf gelicek ama sanki bi kac gündür burnuma sürekli adet kanı kokusu geliyor hemen tuvalete gidiyorum çok şükür birşey yok onuda cözemedim yani 😩 inşAllah bir sorun yokdur..