Deletedmom_6 Şimdi bebek alışverişi için tahmini ne kadar harcadınız bebek arabasıydı kremiydi şampuanıydı falan
Pembekurdele Deletedmom_6 bizim ikiz bebekler iki büyüyen besik bir dolap yatagin ici nevresim vs hepsi 19 bin tuttu. Ikiz bebek arabasi 5 bin tl bunun disinda kiyafetleri bez islak mendil küvet bebek bakim cantasi vs. diger gerekli her seye de gitmistir 6 bin falan
minik_mucizemmmm Deletedmom_6 bebek arabası 3,000 çekmeceli beşik aldık uyku seti ve yatağıyla beraber o da 3,500 tuttu, kıyafetlerini çok fazla almadık ilk etapta çabuk büyüyormuş onlarda 2 bin civarı falandır
moom222 Deletedmom_6 sadece beş milyar sekizyuz bebek arabası hastane çıkış uyku seti bide bornoz takımı .. 1300 lira hastane çıkışı uyku seti bornoz takımı bebek arabası bebek arbasi 4.500 pusetli ve koltuklu değişe bilen katlanan kardan bebek arabamız daha kıyafet alınacak iç giyim dış giyim anne yani beşik bide oda yapicaz oda takımı alicaz oda takımı 8.000 milyar kıyafetleri falan banyo seti anne yani beşik anne dizi derken 4 bin lirada öyle gider 18 milyari buluyor ortalama
Livan Oda takımı kıyafet araba beşik deterjan şampuan felan toplam 20 bin gitti daha bez almadım o içinde yok 🤷♀️ Herşeyin fiyatları feci uçmuşş
Deletedmom_6 Livan evet ya malesef herşey çok pahalı alınana baksan bir şey yok giden paraya baksan baya çok 🤷🏼♀️
Mavi010518 Deletedmom_6 Ben erkenden alıp kenara koyan kişilerden biriyim geçen sene Aralık ayı itibariyle 15 bin civarı harcama yaptık odasinida kurmadik beşik aldık sadece tavsiyem zamanın varsa yavaş yavaş başlaman hem gerçekten eksikleri bitmiyor hemde her geçen gün fiyatlarda uçuyor
Deletedmom_6 Mavi010518 ay ben 8.haftada başlamıştım almaya şimdi 35 haftalık hamileyim iyi ki o zaman başlamışım yoksa asla güç yetmezmiş
Deletedmom_6 Nargiza97 valla bi zıbın olmuş heryerde 30-40 tl 😢 hediye gelirse yine bi şekil olurda gelmezse baya bir fiyat artıyor
Ela6161 Deletedmom_6 ebebekte giriş katindaydim sadece yukari cikmadim kiyafet 6 aya kadar aldim 7 bin tl Gerisi daha alınmadı
Nargiza97 Askiletotomsu bana bebek yatağı süt saklama poşet, gümüş kapak arkadaşdan geldi kullanmadığı yada arttığı şey, o tarzlarda dedim, bide annemler aldı, fazla olmasın zıyan olmasın diye ben eksikleri tamamladım sadece
Deletedmom622772 Deletedmom_6 şuana kadar 6-7 civarı harcamışım bi 4-5 küsür daha harcayacağım gibi ortalama benim 11-12 bini buluyor yarısı beşik, pompa ve arabayı diğer yarısı bebek için bakım ve temel gereksinimleri kapsıyor. oda yapmadım park beşik :)
Manolyagkmn Deletedmom_6 lüxe markaya kaçmadım orta kalite aldım iş görürler eksiklerle beraber 6baylık kıyafet 8 10 civarı doğum parası hariç
Ozge Deletedmom_6 kaba bir hesapla 20bin falan harcamışım. Ama ben herşeyi 3-4aylıkken aldım hep fiyat atışlarını görünce açıkçası korktum. Bazı şeyleri indirimden bazı şeylerin de zamlı halini aldım malesef. Şimdi doğuma 3ay kadar kaldı. Birkaç şey kaldı. Eğer fiyatlar bu 1-2 ay içinde uçmazsa bin tl falan tutar o eksikler de galiba. Herşey ateş pahası Allah yardımcımız olsun.
Deletedmom_6 Ozge bende en başından beri alıyorum dün bi hesapladım da şok oldum 😬 zamanında almasam şimdi biraz zor alınırdı Daha dün 140 lı beze 320 tl verdim şaka gibi 😢 Amiiinn 🙏🏼