Wonderful_mom Kizlar 7 gun oldu dogum yapali bebegim hep emmek istiyor goguslerimi sıkınca sut geliyor ama bebeği bıraktığım gibi ağzını arıyor 😒 sütümün yetip yetmediğini nasil anlarım ..
burcinvrl6006 Wonderful_mom bende 7 gün önce doğum yaptım aynı şeyi bende merak ediyorum 😄 benimkisini hıçkırık tutuyor emzirme saatlerini kaçırmıyorum dikkat ediyorum hep 30 Gr almış 2 gün önce kontrole gitmiştik doyuyo gayet iyi demişti doktor
Elifgoktug1 Wonderful_mom bebek ilk zamanlar açlıktan değilde dünyaya adapte olabilmek için ve kokunuzu alabilmek için gak meme guk meme yapar zaten anne kucağında güvende hissediyorlar sıkınca Süt geliyorsa 4 5 kakali yada cisli bez alıyorsanız doyuyordur endişe etmeyin
Seymoshh Wonderful_mom henüz emme refleksleride zayıf iki çekip 5 uyuyorlar memede emzirirken arada yanağıyla burnuyla oynayınki emmeye devam etsin ve verebildiğiniz kadarda verin çünkü emzirmek anne ve bebek arasındaki duygusal bağın gelişimini destekler yenidoğanda sık bez değişir bez yoğunluğundan zaten doyduğunu anlayabilirsiniz
Feyza-nur Wonderful_mom sana ihtiyacı oldugu için de sürekli aranır göğsünde kalmak ister ilk zamamlar bol bol ten teması yapın günde 5 6 şişli kakalı bez alıyorsan doyuyordur