Kızlar yerleşme kanamasımı düşükmü bilemedim yardımcı olursanız çok sevinirim.Koyu kahverengi bir leke geldi önce peçeteye aradan bir kaç saat geçti sonra tekrar baktığımda hafif uzayan pıhtımsı gibi bir leke vardı yine rengi aynı.Acaba sonradan kırmızıya dönüp düşük şeklindemi olucak yoksa yerleşme kanamasımı çözemedim.Karnıma hafif kramplar giriyor ara ara.