Abc34 Hâlâ doktora gitmedim. Adet günümde 1220 ile öğrendim. Ondan 2 gün sonra 5030 oldu beta hcg. Dahada kan vermedim. 6+1 ilk doktor randevumuz var. Allah isteyen herkese nasip etsin 🙏❤🌸
suleesrky Maşallah. 😍 Ekimde öğrenmiştim hamile olduğumu, daha dün gibi. ♥️ Şimdi 35. haftadayız. Buralar çok fena, oraların tadını çıkart. 🤭🤭🤭