Kızlar geçen idrar verdim enfeksiyon çıktı Dr bitane suda eritilen bı ilaç yazdı bı paket ti zaten o gün içtim ama geçtiğini zannetmiyorum çünkü hala çok kaşınıyor baska bişey mi var acaba enfeksiyon bu kadar kaşıntı yapar mı ? Bide iki dudak olan kısım da hafif sislik var böyle kızarık oralar daha çok kaşınıyor ne oldugunu da anlamadım varmı böyle sorun yaşayan 😣😣