Benim uykum da çok düzensizleşti. Gece uyutmuyor ,öğlede kalkıyorum . Yemeği yedikten sonra uyku yapıyor. Kendimi bi türlü kaldıramıyorum gün boyu da bi halsizlik, yemek yiyemiyorum ve sürekli bulantı var. 6.haftadan sonra başldı bu durum.suan 7 im ama canım burnumda resmen. 😞😞😞