Minnosun İyi geceler benim bebeğim 5 aylık düz yattığı için bende boğulma korkusundan dolayı bebeği düz yatırdım şimdi kafasının arkası düz ve düz kafa yastığı aldım kullanıp memnun kalanlar yardımcı olurmu acaba
Doga_deniz Minnosun hiç kullanmadım 2 yaşına kadar yastıksız yatırmayı öneriyo doktorlar. Bi de bebeklerin sırtüstü yatması da riskli kusarsa falan boğulma riski var diye biliyorum. Arada sağa sola döndürseniz daha sağlıklı olur gibi ama tabiki siz daha iyi bilirsiniz
Dark Minnosun ben en başından beri kullandım şekli güzel olsun diye. Gayet faydalı. Bebeğiniz büyümüş baya o yüzden ısrarla yatirin ki bir an önce şekil alsın
Minnosun Doga_deniz döndürdüm ama genede alıştığı için düz yatıyor evet yastık önermiyorlar ama düz kafa yastığı çok farklı
Doga_deniz Minnosun Düz kafa yastığını da önermiyolar biliyorum ne olduğunu. Ama bebeğiniz alıştı ve öyle rahat ediyo dönüyosa tabi kafasının arkaya yapışık olmaması için kullanmanız mantıklı. Kötü görünüyo kafanın arkası düz olunca. E bebekte vardır daha almadıysanız
Tospikannesiiiii Minnosun canım hiç kullanmadım kendi kendine düzeldi dönmeye başlayınca saga da sola da yattıgı için
Dark Minnosun rica ederim. Olacağını düşünüyorum çünkü henüz bıngıldak falan açık. Dediğim gibi israrla kullanın bir süre sonra farkeder.
Minnosun Tospikannesiiiii çok teşekkür ederim için birazda olsa rahatladı kullanıyorum yastığı ama şah ve sol tarafada şimdi yatırıyorum inşallah benim yavrumunda düzelir kaç aylık oldu bebisiniz duzeldi