Ben 35+1deyim 1 haftadr ara ara sancm vardi, dun siddetlendi ve sıklaştı ardindan gece 1de nişanım geldi, 24 saat geçti ama hala sancilarm siddetli degil, doktor muaynesinde açılmaminbi parmak ucu kadar oldugu söylendi, biraz erken olduğu icin dogal akisina bırakalim dedi doktorum, ilk gebeligim, bakalim ne zaman gelecek, onceden tedbir amacli ciger gelistirici vurmustu doktorum erken doğum riskimiz vardi