Kızlar 32 haftalık hamileyim bugün iett de giderken biraz hızlı şekilde karnımın sol tarafını çarptım koltuk bölgesine biraz acıdı ama çok şükür bebeğin hareketleri ni hissediyorum korkuyorum Allah korusun bişey olmaz değil mi göbeğim zaten fazla ağrımadı stres yaptım kendime ani hareket yapınca otobüs şoförü bende anlamadım