Merhabalar benim aşırı derece de kasıklarım ve belim ağrıyor ve karnımda aşırı sancı oluyor sürekli lavaboya gidiyorum şişkinliğim var. Sürekli bişeyler yemek istiyorum. Sürekli de halsizim hiç kalkmak istemiyorum. Ağrı ve krampsız günüm geçmiyor adetime 3 gün kaldı ilk testi mi bir hafta kala ikinciyi 4 gün kala yaptım ama Negatif sizce bunlar Bi belirti olabilir mi benim gibi olan var mı.