Çok normal anne sütü ishal yapmaz diyordu doktorum ben gecede 5 kakalı bez değiştirdiğimi bilirim, sadece sütünüz tazyikli mi geliyor onu kontrol ederseniz bebeği daha doğru beslemiş olursunuz, tazyikli olunca önsütü bir anda alıp emmeyi kısa kesiyordu bebegim ve neredeyse her emmede kaka yapıyordu