Iyi geceler kızlar…
Ben 32+2 haftalik gebeyim affedersiniz yürüdüğüm zaman rahimde yanmamı desem ağrı mi desem pek anlamadığım bisey var orda:) randevum 12 mayıs ama enfeksiyondan korkuyorum. Akintim falan yok idrar rengim çok açık ve sık sık idrara çıkıyorum. Böyle birşey yasayan oldu mu acaba🤔 sormak istedim😘