Kizilkafaa Kızlar, doktorumu değiştireceğim. Medipol hastanesinde memnun kaldığınız doktor var ise benimle paylaşır mısınız?
Hilaydakurt Kizilkafaa Esenler medipole gidiyorum 4.haftamdan beridir suan 30. Haftamdayım. Tuğba kılık doktorum. Tavsiye ederim
xserixoztrk Kizilkafaa Sefaköy medipole gidiyorum. 37+5teyim başından beri Tülay Yorulmaz adlı doktora gidiyorum. Çokta memnunum.😌
Zeynepppp23 Hilaydakurt ben şuan 28. Haftamdayım devlete gittim şimdiye kadar ama doğumu esenler medipolde düşünüyorum ve tuğba hanıma gitmeyi düşünüyorum 30.haftada başlama niyetindeyim oraya takibe ama doğum gece olursa yada doktorun hastanede olmadığı birgün doğumuma nöbetçi olan profosor yada öğretim görevlisi girince yüksek fiyattan ödeme oluyormuş sanırım bu konuda bilginiz var mı
Hilaydakurt Zeynepppp23 Hayır öyle olmuyor tuğba hanımın takibi altında olduğunuz için tuğba hanımın ücretlerini ödüyorsunuz ben görüştüm bu konuyu bu şekilde söylendi
Kizilkafaa xserixoztrk Tülay yorulmaza gidecektim ancak burada hiç iyi yorum okumadım bende, sanırım muayene 5 dk bile sürmüyormuş, eşiniz giriyor mu içeri? Renkli olarak ultrason kağıdı verdi mi son olarak bebeğin yüzünü bile hiç göstermiyormuş galiba 🥲
AliArasveAnnesi suleozturk Nagihan Hanımın muayene ve doğum ücreti nedir acaba ? 34. Haftadayım ve doktorumu değiştirmek istiyorum çok az bir zamanım kaldı önerileriniz bana yardımcı olacaktır 🌸
Ebruu91 Kizilkafaa anadolu yakası için soruyorsanız çamlıca medipol de Ayşe Kavasoğluna gidiyorum 3 senedir ve memnunum
Tubaberen Kizilkafaa malswf doğru muaynelwe kısa eşler girmiyor. Renkli vermedi hiç . Ama işini bilen bir dr ve ultrason tavsiye etmediğini düşündüğüm için birsey demiyorum pek 😏saglik odakli gerekeni söylüyor e birde virüs var oyuzden kısa tuttuğunu düşünüyorum. Onun dışında her rakibinizi yapıyor .
xserixoztrk Kizilkafaa aslında doğru hiç eşim girmedi ve muayeneler kısa sürüyor. Ama bebeğin gelişimi kilosu suyu vs ilgili şeyler hakkında bilgi veriyor. Soru sorduğum zaman yanıtsız kalmadım. Onun dışında beni rahatsız eden bir durum olmadı. Yinede siz bilirsiniz. 😌
Mucizemiizz Kizilkafaa Bagcilar Nagihan hoca kuzenim dogum yapti ve cok memnun kaldi kendisinden tavsiye ederim
Zeynepppp23 Hilaydakurt onun için son 4 ay ondan takipli olmanız gerekli falan dediler 10 hafta gitsem yeterli olur mu acaba
07-02-2019 Zeynepppp23 bir 2 kere orda dogum yaptım en bastan berı gıttıgınız doktor olursa onun fıyatını oduyorsunuz ama sonradan basladıysanız dogum yaptıran doktprun ucretını oduyorsunuz hatta ben aynı hastanede basladım ılk gebelıgmde baska doktor gectım ondani bıle ole ddılee kım dogum yaptırırsa onun ucretı dıe yıne. Arayıp sorun