Simgenurg Kızlar ben 13 haftalık hamileyim başından beri sürekli kontrol ediyorum takıntılı durumda😂 hangisi tehlikeli acaba
Deletedmom_7 Simgenurg pembeye dönerse sıkıntı.. 15. Haftada pembe akıntı oldu gittim hastanede progestan başlattılar bir gün de yattım.. Onun dışında sarı akıntı normal beyaz akıntı da normal
Flz-cner98 Pembe ve kırmızı olursa yoğun ve pıhtılı olursa uzun sürerse sıkıntılı canım kahverengi ve damla damla olursa genelde sorun olmuyor
Dila3535 Benimde sarımtırak oldu fitil verdi biraz daha düzeldi sanki ama devam ediyor 🥲 sinir bozucu
Dslrprsimom Okadar şiddetli akıntım var ki. Sapsarı kokmuyor ama acayip akıyor günde 3 lt su tüketiyorum şükürler olsun hiçbir sorunum yok ama çılgınlar gibi akıntım var en başından beri🤷🏻♀️
bebisveannesiiii Dslrprsimom kaç haftalıksınız bende de aynısı oluyor 37 haftalığım doğum yaklaştığı için mi akıntı çoğaldı anlamadım önceden bu kadar gelmiyodu
Dslrprsimom bebisveannesiiii 16+3 haftalığım ama yani şükür bir sorunum yok hamilelikten öncede olurdu ama asla bukadar değil yani adeta bir musluk gibi. İlişkiye giremiyoruz bu yüzden sürekli siliyorum sürekli akıyor günde 4 tane günlük ped değiştiriyorum bazen açık sarı bazen koyu sarı oluyor idrar enfeksiyonu falan da yok şükür ama delircek gibi oluyorum artık akmasın diye dua ediyorum 😅