Aysencekilme Yarın 37 haftalık olarak doktorum nst ve çatı muayenesi yapacakmış. Biraz korkuyorum açıkcası🥲 Bilen yazabılır mı nasıl oluyor
Suleermz Aysencekilme sakin olumsuz şeyler okuyup psikolojini bozma hiç bir şey yok sadece gözlerini kapat nefes al normal doğum için gerekli bence çünkü catin müsait mi değil mi görmesi lazım
edardmsrr Aysencekilme Abartıldığı kadar kötü bişey değil korkma ve kendini kasma.. gayet basit ve kısa süren bir işlem
SwiftyGirl Aysencekilme ben de çok tedirgin olmuştum, geçen hafta yapıldı muayenem. Sonrasında kendi kendime “korkulacak bir şey yokmuş” dedim siz de öyle diceksiniz hiç gerilmeyin acılı bir şey değil sadece kasmayın yeterli :)
K_k1905 Aysencekilme normel dogum istiyorsanız ara ara o kontrolu yapar doktor. Çok kısa sürüyor zaten 1 dk bile değil rahat olun hiç birşey yok