Ozgeozgul Kozlar iyi akşamlar 27+5 deyim günde şu kadar hareket etmeli ya da 2 saatte bir hareket etmeli diye bir durum mu var mı ? Ben genelde akşamları hissediyorum daha çok yoğun olunca gündüzleri farketmiyorum normal mi ?
Ezgiduru Ozgeozgul ben 28 hafta kontrolumde sordum bunu çünkü bazen nerdeyse hiç hareket etmiyo Dr umda bu haftada hareket saymaya gerek yok günde 2 kere kendini hissettirse yeter dedi
Caglatan Ezgiduru benim doktorumda bu haftalarda uyumadıgı saatlerde saatte 10 hareket hissedilmeli demisti günde 2 bence biraz az diye düsünüyorum benim bebis cok hareketli ama uzun süre hareketsiz oldugu zaman dinlenip bebek hareketi beklenmeli
Ezgiduru Caglatan bilemiyorum benm de baya hareketli bebek normalde geçen hafta çok sakindi hatta sağlık ocağına gidip kalp atışı dinledim tedirgin oldum ebeler de bu haftalarda olur öyle dedi sonra Dr a gittim Dr umda bu şekilde soyledi
Ezgiduru Askiletotomsu onu söylemedi ama benm ilk gebelikte 32 33 gibi hareketlerde skinti vardı su azligina bağlı o zaman saydiriyordu 2 saatte 10 hareket aynı Dr bu arada.
Caglatan Ezgiduru evet bazı dönemlerde sakin oldukları zamanlar olabiliyo insallah saglıkla gelsinler 🙏🏻