Beram ben şu an doktorsuz um maalesef. Yani kendimi tek avuttuğum nokta haftam küçük bu haftalarda düzensiz haraket çok oluyor geçen hafta neredeyse 2 gün hiç hissetmedim gün bitiminde gümfir gümbür haraket etmişti bakalım yarın neler olacak sende panik yapma korkma haftamız ufak bazen haraket etmemesi çok normal onlar ediyor ama biz hissetmiyoruz çünkü detaylda kıpır kıpırdı benim ki ama ben hiç hissetmiyordum doktorda bunun kiloyla alakalı olduğunu hatta bebeğin kas sistemiyle bile alakası olabileceğini söyledi daha güçleri yetmiyor anlayacağın🤦♀️ birde şöyle bir durum var eğer çok afedersin büyük tuvaletin yada gazın varsa hissedemeyebilirsin şişlik yaptığı için hissetmek te zor oluyor yani bağırsakları boşaltmak lazım