Sinemmmmm58
Sinemmmmm58 merhaba
Bence doktorunuza yazın , benim doğumum 41.hafta oldu ve doğumdan 1 gün önce nişanım geldi doktoru aradığımda sancıların düzenli olarak artıyormu onu kontrol et dedi ve ertesi gün zaten doktor kontrolüm vardı ve 41.haftada olduğumuz için ve halâ sancım olmadığı için suni sancı ile doğuma alındım 🥰🥰 Doktorunu araman en doğrusu bence ama doğum belliki yakın ,sağlıkla kucağına alman dileğiyle🥰