PasaninAnnesi Nesrinim esim sabah gelicek nöbette gurbetteyiz bide kimsemizde yok burda mecbur tek kaliyorum suanlık canm 😢
Melihaa PasaninAnnesi bende tek kalıyordum eşim nöbete gidiyordu zor oluyo ama geçicek inşallah canını sıkma birde merak ettim cihazla mı ölçüyorsun kalbini nabız mı sayıyorsun
ayerya Camım aslında 85-95 arası çok yüksek sayılmaz gibi. Belki pozisyonu gereği bebeğin baskı yaptığı için de daha yüksek hissediyor olabilirsin nabzını. Ben de taşikardi problemi yaşıyorum ama dinlenir haşdeki nabzım 120-135 arası benim de , tsh vs normaldi benim tahlillerimde de doktorum hamilelikte daha fazla kan pompalandığı için normal olduğunu söyledi bu durumun. Bana bol bol su içmek ve rahat ettiğim herhangi bir yan pozisyonda yatmak iyi geliyor, sıcak çarpıntıyı arttıyor.. yani şu an serin biryerde yan yatıp bol su içerek biraz rahatlatabilirdin bünyeni diye düşünüyorum, ama doktoruna da belki ek tetkik ister diye durumu muhakkak bildir bir ara bence, geçmiş olsun 😌