Kızlar bugün adetin başlangıç tarihinden itibaren 12. Günümdeyim. Fitil ve klomen kullandım bu ay. Adetim biteli 6 gün oldu. Adet bittikten sonra 2 gün ust uste degerlendirdik bugün sabahida degerlendirdik. Ama az önce lavaboya gittim kan geldi. Bikaç damla damladı pecetede böyle topak topak cok az kan vardı. Ve bikaç gündür rahmimde baskı var üşüttüm diye düşündüm ki öyledir çünkü dikkat etmedim. Ama bu kan neden geldi ilk defa adet bittikten sonra böyle bir kanamam oldu. Vajinamda agrı ve baskı var. Yarin zaten doktor kontrolüm vardı klomeni kullan gel demisti ama kafama takıldı size sormak istedim. Neydi bu şimdii acaba bise vardi oyizden mi kan geldi bugün evde cok ağır işler yaptım birde😒