Sybabyss bence inmiştir ama tabi doktoruna sor en iyi o bilir
Biraz daha zorlanır sın yürürken felan hiç endişe etme
Ben 10 adım atsam sancı olur du karnımda oturup yatarken bir ley yok hareket edince başlar Dı hamileliğin son zamanları olduğunun belirtisi bunlar