akademisyenan18 benim de saçlarım kum beji gibi sarıydı boyattıktan 1 ay sonra hamile olduğumu öğrendim ama ben 15. haftaya kadar bekledim, boyatmak yerine cila yaptı kuaför diplere değmeden. Şu an kendi renginde ama altı açık renk olduğu için akacak ondan sonra doğuma yakın tekrar cila yaptırıp artık kendi rengimi kullanacağım, sarıdan bıkmışım ben