Merhaba tecrübeli anneler çok tecrübesiz bir anne adayıyım. Neyden ne kadar alacağımı hiç bilmiyorum. Çoğu kişi fazla kıyafet alma çabuk büyüyor diyor. Kimisi de al çocuk çok kirletiyor diyor. O kadar araftayim ki… 0-3 ay ne kadar alsam sonra 3-6 ne kadar 6-9 ne kadar alacağım kafam karıştı 🙄😲
0-3 ay 10 tane takımı var yeter mi bilmiyorum🤦🏻♀️