Ormanmeyveli Kızlar en son 9. Haftada yazmıştım zaman geçmiyor ben doguramayacagim yillar yillar var sanki diye. Şuan 21. Haftaya geldik inanamıyorum😂 Bir daha yazmaya geldim belki hemen doğum zamani geliverir.😂💐🤩 Hepimize hayırlı doğumlar inşallah
Gamzess1 Ormanmeyveli Ay sen bunu yazınca kendi açtığım post geldi aklıma 😅 8-9 haftalarda açmıştım bende geçiyo mu diye 20+lar geçiyo geçiyo yazmışlardı hep şimdi 26. Haftaya giricem su gibi geçti diyemem çok zor geçti inşallah bi daha hemen 37-38ler gelir 🤍😅
Zehragniken Ormanmeyveli Bwnde öyle diyorum 5 haftalikken öğrenmiştim zaman nasıl geçecek diyordum şimdi 23+2 olduk 😍 bu zaman bile nasıl geçti hiç anlamadım. Bundan sonra ki haftalar da oyle olur inşallah hepimiz için 😍😍😍
MerveEbru Ormanmeyveli bende 22 haftalığım bebemi ne zaman kollarıma alcam diye çok sabırsızlanıyorum ya resmen duygularıma tercüman olmuşsun canım
Ormanmeyveli Gamzess1 Ya 9.10 haftalar bulanti haftalariydi gecmiyordu asla valla ondan sonra hizlandi 😂🤩 seninde az kalmis kiij
Ormanmeyveli Zehragniken ay valla ilk nokta kadar görmüştük eşimle şimdi ultrasonda gorunce sasiriyoruz nasil böyle büyüdü diye
Minagezer Ormanmeyveli 21+6 yım bende sabırsızım heyecanlıyım hem uzun bi zaman var gibi önümüzde hemde hemen gelecek gibi😍